Prekladač

piatok, 10. októbra 2014

Ako nastaviť správnu veľkosť obrázkovej reklamy na Facebooku?




Vedeli ste, že  inováciou pravidiel, ktorú Facebook zaviedol ešte v roku 2013, môžete negatívne ovplyvniť zobrazenie vašej reklamnej kampane?

Preto  je nutné dodržať maximálne 20% textu v obrázku.
Ako to docieliť?
Jednoducho tak, že si "rozporcujete" obrázok na 5×5, teda celkovo 25 políčok, a text vložíte len do 5 z nich.
Ako na to?

Jedným zo spôsobov je použiť aplikáciu Adobe Photoshop.
Nemáte ešte Photoshop?
Stačí sa prihlásiť do týždenného bezplatného online kurzu pre začiatočníkov a môžete získať:

·        On-line prístup 24hodín denne, 7 dní v týždni
·        Základný program Adobe Photoshop CS2 ( anglická verzia )
·        Český jazykový balíek
·        Základné poznatky, ako pracovať s aplikáciou Photoshop, ktoré využijete aj pri práci s novými verziami
·        Na praktických príkladoch ( video prezentácie) si môžete overiť svoje získané vedomosti
·        E-book - všetky lekcie v PDF




·        Bonusový balíček - celú sadu inštalačných doplnkov pre Adobe Photoshop CS2 : prechody farieb (gradients), palety bariev (swatches), štetce (brushes), štýly (styles), písma (font).





Zároveň sa naučíte:
·        Otvárať súbory aplikácie Adobe Photoshop
·        Vyberať a používať niektoré z nástrojov na paneli  nástrojov
·        Nastavovať na paneli volieb nástrojov voľby pre vybraný nástroj
·        Používať voľby zobrazovanie k zväčšeniu a zmenšeniu zobrazovania
·        Pracovať s paletkami
·        Vyberať príkazy z panela a miestnych ponúk
·        Otvárať palety ukotvené v palete nástrojov a pracovať s nimi
·        Vrátiť prevedené akcie, pokiaľ potrebujete opraviť nejaké chyby alebo vybrať inú voľbu
·        Prispôsobiť si pracovnú plochu
·        Prechádzať z aplikácie Photoshop do aplikácie Image Ready

         


V prípade, že Photoshop nemáte a nechcete sa prihlásiť do bezplatného kurzu, môžete využiť online nástroj, ktorý nájdete  na adrese:



Po nahraní vlastného obrázku vyklikáte jednotlivé okienka obsahujúce text a hneď vidíte (vľavo hore), či spĺňate podmienky Facebooku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára